Idővonal - Modal Verbs


Az előző bejegyzésemben egy elmetérképet osztottam meg, most pedig egy másik vizuális szemléltetőeszközt hoztam: az idővonalat.
Az idővonalakat nagy valószínűséggel már mindenki ismeri a történelem órákról, de én most egy angol nyelvtani témájú vonalat készítettem el a
Személyes tapasztalatból is mondhatom, hogy az idővonalak nagyon hasznosak a tanulás és a tanítás terén is, mert nagyon látványosak és érthetővé teszik az elsajátítandó anyagot.

Én ezúttal a Sutori nevű alkalmazást használtam, ami egy ingyenes online felület. Először találkoztam ezzel az oldallal és már az első lépéseknél megtaláltam az első pozitívumát: eleinte nagy nehézséget okozott nekem nyelvoktatási jellegű témát keresni egy idővonalhoz, de a Sutori különböző sablonokat ajánl fel különböző célokra. Legyen az prezentáció, bemutatkozás, kronológiai sorrend vagy verselemzés, a Sutori felkészült rá.

A saját feladatomban pár segédigét (modal verb) gyűjtöttem össze, így szemléltetve a lehető legtöbb témájú buborékot a vonalamon. Természetesen a lista nem teljes, de remélem a magyarázatok és a feladatok így is mindenkinek hasznosak lesznek.

A PICRAT reflexió természetesen nem maradhat el! Szerintem ez az eszköz a modellben IT-t (Interaktív Átalakító) képviseli.

Megjegyzések