Első online tesztem!

Ha már az összes eddigi bejegyzésem (és tulajdonképpen ez egész blogom) a digitális tanulásról szól, eljött a perc, hogy valóban alkossak is valami újat.

Így készítettem el hát egy angol nyelvű tulajdonságot jelölő mellékneveket gyakoroltató tesztet a Redmentán. Ezt természetesen megosztom és ezzel meghívok mindenkit, hogy bátran töltse ki!



Korábbról már ismertem más onine teszt készítő oldalakat, de úgy gondoltam, hogy itt volt az ideje valami újat is kipróbálni, ezért választottam a Redmentát. Bevallom, első ránézésre a felület nem nyerte el a tetszésem, de később visszatérve pozitívan csalódtam!
Az oldal tanári felülete egészen egyszerű és teljesen átlátható, semmi sincs túlbonyolítva. A teszt kipróbálása közben pedig láttam, hogy egy kitöltőnek sem valószínű, hogy különösebb nehézségei akadjanak a felület használhatóságával.

Mindenkinek sok sikert! :)

Megjegyzések